niedziela, 4 października 2015

1# The Look

~Cześć!~
Od razu chciałabym was przeprosić za mą nagłą nieobecność. Uczyłam się do kartkówek, bo było ich sporo, ale nadal w tym tygodniu będą. Posty będą rzadziej, bo muszę się uczyć. Nie żebym była jakimś kujonem XD Lecz chcę mieć dobre oceny. To już tyle z mojego 'usprawiedliwienia'.  Teraz przejdźmy do konkretów posta. Seria 'The Look' będzie polegać na zrobieniu looka. Za każdym razem inna tematyka. Dziś wybrałam 'Normal Look'. Tłumacząc, to normalny look. Będzie parę wersji kolorystycznych itp. Tak prezentuje się nasz 'Normalny look' bez żadnych zmian kolorystycznych.
Bez zmian trochę jest tu trochę nieładu, żółty pomieszany z różowym, niebieskim, czarnym, a nawet białym. Zaraz! Przecież mam zmienić kolory (o*-*o).  Boję się efektu XD  To jest efekt po zmianie.

Wyszło całkiem nieźle. Myślałam, że wyjdzie gorzej. Jedynie przepraszam za ten czarny cień na oczach, ale myszka mi szfankuje, i zamiast wcisnąć 'zmianę koloru' to wcisnęłam 'Forum' i potem zapomniałam zdjąć :/  Look składa się z (5 rzeczy):
~Plecak
~Bluzka
~Włosy
~Trampki
~Jeansy
Teraz przedstawię paletę kolorów.
wszystko macie napisane na obrazku wyżej. W tym poście było by na tyle. Żegnam.
~Bay!~



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hejty będą usuwane. Komentuj mądrze.
~Załoga