niedziela, 11 października 2015

Ola :(

Hej Ola Ten Post Jest Specjalnie Dla Cb..! Chce Ci Powiedzieć Cos Ważnego! Mam Troszke Nay Na Których Mi Zależy-
-Ty
-kama
-Madzia
-Ewelina
-Ula
-Juka
-Klaudia
Lecz Nie Chce Was Stracic Ale Powiem To;.. :(
Najdłuzej Znam Cb Ola I Kame, Ule i Klaudie
Powiem, bez obrazanek dziewczyny jesteście dla mnie jak siostry :(
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmOk Ola Ja Cierpie Jak Mnie Igorujesz.. Ty zaprzeczasz.. Lecz ja i tak to wiem, ze mnie ignorujesz.. :(
Napisałam Ci Już Troche O Tym Na Poczcie.. Nasza Rozmowa Wyglada Inaczej Niż Zawsze.. Zawsze Gadałyśmy Tak Długo Jak Się Dało.. Teraz tylko-
Ja- Hej
Ty- Hej
Ja- Co tam?
Ty- Nic Nie Odpowiadasz.. :(
Ja- ?
Ty- Spk.
Ja- To fajnie.
Tak Się Konczy Nasz Rozmowa..
Kiedys Gadałysmy O Agnieszcze I Mówiłaś, O niej różne rzeczy, które mnie zabolały, np. NIEZASTAPIONA! Dzieki wiesz...Egh... Ok To Piszę Gabi... :( Gabi Która Się Boi Waszej Reakcji Dziewczyny, a najbardziej OLI :(((

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hejty będą usuwane. Komentuj mądrze.
~Załoga