środa, 7 października 2015

#ArtBook ~2 Zmiana! TOP5

Hej, witam was w moim już drugim poscie na dziś, zanim zaczne to ma dla was dwie informację.
Pierwsza to taka,że zamiast TOP3 Będzie TOP5.Druga informacja to taka, że niedługo możecie spodziewać sie nowego loga, ale nie przedłużając, zaczynajmy!







Taak, ten ArtBook jest dosyc ładny, a zwłaszcza ten rysunek. Podoba mi się wykonanie tego ArtBooka, zwłaszcza, że ten rysunek jest zrobiony z zeby was nie okłamać zobaczcie sobie na rysunku, ile par spodni dodano do tego ArtBooka. Ten Artbook dostaje odemnie wielkie 10/10.
Na drugim ArtBooku przedstawiony jest chyba..hmm...jak to sie nazywa..a już wiem! eskimos XD tak, na tym ArtBooku jest przedstawiony eskimos, bardzo mi sie ten -eskimos- podoba,
więc daję mu 9/10.
Na następnym ArtBooku przedstawiona Jest Moviestar zrobiona z kolorów, nawet mi sie podoba, tylko gdyby nie te usta i oczy..było by grube dziesięc na dziesięc, ale niestety, ten ArtBook dostaję tylko 7/10.
Ok, tu już przedostatni rysunek/ArtBook, na ArtBooku przedstawiona jest syrenka na skale chyba? wydaje mi się że tak, ta syrenka bardzo mi sie podoba i jej wykonanie tez, ale gdyby było kolory, sami wiecie.Ten ArtBook dostaję 8/10.
I to juz ostatni ArtBook, przepraszam was że wźięłam taki ale ja Poprostu kocham Pou<3
Nie będę tu za dużo mówić, no pewnie, że nie jest zbyt podobny do Poua ale bardzo mi sie podoba, i tak na moje oko..to ten ArtBook dostaję 9/10.





Ocena końcowa : 43/50

Na koniec chciałabym wam powiedzieć, że staram się robić długie posty ale mi to zabardzo nie wychodzi  :p Teraz będę się bardziej starać :p A wiec..Do zobaczenia juz w szczęsliwy Piąteczek ! ;')

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hejty będą usuwane. Komentuj mądrze.
~Załoga