środa, 28 października 2015

Jak zrobić ładną babcię na MSP?

Cześć!
Co u was?
Dzisiaj zrobię poradnik Jak zrobić ładną babcię na MSP?
Wiem, że były takie poradniki, ale nie wiedziałam co napisać ;-;
Ale okey wchodzimy na klik i klikamy ''GRAJ TERAZ'' Wybieramy dziewczyne, bo chcemy zrobić babcię.

Na początku skórę, oczywiście nie rób za bardzo ciemną, bo babcię nie są zza bardzo opalone xD

To dla mnie dobre skóry dla babci :)

Teraz oczy....Tylko jakie?

(Zaznaczyłam na zielono te które mogą być, a na czerwono które nie.) Te oczy są idealne, ale jaki kolor?

To dla mnie dobre kolory, oczywiście możecie inne :) (Tylko nie czerwonego lub żółtego.)

Teraz...Usta!


Też zaznaczyłam. Dla mnie to idealne usta.

Kolory ust, Okej twarz mamy zrobioną...

Teraz włosy!

Dla mnie te włosy są najlepsze do babci. Oczywiście robimy babci kolor siwy. 

Następnie są ubrania.


Góra to jest, a kolorów nie muszę dawać, bo będziecie wiedzieli gdzie.


Tutaj też nie muszę kolorów wymieniać :D

I ostatnie: buty :)

Kolorów nie muszę wymieniać, moim zdaniem buty są super.
Efekt:

Po wielu próbach udaje mi się! Ładna?

I przy okazji inne stylizacje:



Hmm, mi się podoba a wam?

Teraz nick, nie możecie nazwać swojej MS np. misio413, lala888 itp. 

Ja nazwałam:
Babcia jak Babcia ;d
I co dalej...? Zachowuj się jak babcia! Tu nie trzeba poradnika xd
_______________________________________________________

Mam nadzieję, że poradnik się przydał i teraz wiecie choć trochę jak zrobić babcie.
Wiem, post nie jest aż tak długi ale się starałam.

Pozdrawiam cieplutko, a w piątek Looki VS Looki  c;

~Ulunka




2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. ale jak zrobić zmarszczki itd... xD

    OdpowiedzUsuń

Hejty będą usuwane. Komentuj mądrze.
~Załoga