niedziela, 4 października 2015

1# Hackerzy- Anonymous

~Cześć!~
Przez jakiś czas będę prowadzić obie serie, czyli  'The Look' i 'Hackerzy'. Piszę posta [zaczynam] w niedzielę, a opublikuj pewnie w poniedziałek, albo wieczorem, bo muszę się uczyć na kartkówkę z Religi i matematyki. Matematykę powtórzyć, bo umiem. Przypomniałam se że muszę jeszcze domową odrobić. Ach... szkoła. Nie będę zanudzać. Przejdźmy do sedna.
~*~
Kim jest Anonymous?
Anonymous to hacker, który pochodzi z Anglii.
Jak ona wygląda? 
Nie nosi bluzki. Ma fioletową czapkę, czarne, szerokie spodnie, fioletowe, upięte w kok włosy i fioletowe skarpetki?
Jak mogę rozpoznać, że mam zchakowane konto?
Kiedy masz zchakowane konto na stronie startowej pojawi ci się Anonymous. Jeśli masz drugie konto, możesz sprawdzić czy w twoim profilu jest napisane Hacked by Anonymous. ~Novbodys Save~. 
Czemu moderatorzy nie zablokują jej numeru IP? 
Ponieważ, po zchakowaniu komuś konta od razu je usuwa i nie mogą ich namierzyć.

~*~
Próbowałam wam troszkę przybliżyć 'spotkanie' z Anonymous. Żeby post nie był taki ponury, dam wam kawał o Jasiu :D
Życzę udanej niedzieli. 
~Bay!~
Zostaw koniecznie komentarz! Nawet hejt!


2 komentarze:

  1. Ej! Ale ja chciałam to robić u siebie :( Zajrzyj na dawidowe-msp.blogspot.com redaktorka. Bądź tam dużo online nedługo Q&A xd

    OdpowiedzUsuń

Hejty będą usuwane. Komentuj mądrze.
~Załoga