piątek, 23 października 2015

Przepraszam...

Witam...
Moją ostatnią notką był post powitalny, tym razem jest to post pożegnalny. Dziękuję za szansę pisania na tym blogu, ale niestety muszę zrezygnować. Nie mam na nic czasu, średnio mam godzinę wolnego dziennie - do tego mam drugiego bloga, na którym jestem dłużej i który był dla mnie marzeniem od lat. Niestety mam problem z wyrabianiem się na nim, a co dopiero tutaj. Nie chcę owijać w bawełnę - nie mam czasu. Przepraszam wszystkich za to, ale doprawdy braki w książkach szkolnych, nienadrobione sprawdziany, nauka do testu szóstoklasisty - to wszystko mnie przytłacza. Nie mam czasu jednym słowem... brak mi zorganizowania.
Pewnie posypią się reakcje : 'Mogłaś nie brać na swoje barki kolejnego bloga', ale ja nie wiedziałam jak się skończy to wszystko! Myślałam, że szybko wrócę do szkoły i wszystko nadrobię, a posty będę pisać raz w poniedziałek na jednym, we wtorek na drugim i tak dalej.
Wiem, że zawiodłam tą postawą wiele osób, ale nie daję rady. Grozi mi nieklasyfikowanie więc muszę się wziąć za ostrą naukę.
Tak więc...
Jeszcze raz przepraszam....
~Żegnajcie.
Ise.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hejty będą usuwane. Komentuj mądrze.
~Załoga