czwartek, 8 października 2015

Mały Lvl :)

Hey Chwilke Się Zastanawiałam O Czym Wam By Tu Opowiedzieć :o Dowiedziałam Się Od Olwki ^^ (szakira lopez), że jest KONKURS Między Redaktorkami ;D Zobaczymy Kto Wygra ;o Ciekawe :) Dowiemy Się Zaniedługo :)Egh.. Dostaje Duzo WIad. Od Was Typu; Skad Masz S.C.? Dawaj l.z jak nie to BLOCK + zgłoszenie :)/ Ej Ja Się Nie Boje Waszych Grźb Bo I Tak Ja Mam Za Co Zgłosić A WY Nie :P Okej Chciałam Tyle Na temat tych gróźb powiedzieć :) A teraz tak! Wy Myslicie, ze jak maja małe lvl to dzieci ;-/ Nie Niektórzy To nie dzieci to fajni ludzi z którymi normalnie pogadasz! Jeśli Was Zapraszaja Małe Lvl! Wejdzie Na Profil! Zobaczcie JAki Mam STatusy Po Tym Poznacie Spoko Luda Lub Dziecko ;/ Ok Kochani :) DOwiedziałam się od szakira lopez, ze sa wyniki na adminatora ^^ Ide czytac Popredni Post xDD Bay Bay :) Hanna MPS :O

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hejty będą usuwane. Komentuj mądrze.
~Załoga