sobota, 24 października 2015

Zablokowana na zawsze, Stare konto :c

Hej, chcę was prosić o pomoc. Bo rok temu kupiłam sobie vip na rok i po miesiącu zostałam zablokowana na zawsze!!!
  Pomóżcie mi je odzyskać! Nie wiem, piszcie do modziów albo wysyłajcie mejle że zrobiliście niesłusznie! 
Ci, którzy pomogą. I jak otrzymam swoje konto. Dam wam pozdra!

 

Moje konto to: Linda4287
Znajdziecie ją w biografi: Lisnet







    Oto jak wyglądałam.



Miałam 20 lvl!Diamenty, sc itd.
Proszę was o pomoc! Wynagrodzę to *słowo c:*







Niewiecie jakie to konto jest dla mnie ważne. To było moje 1 konto na msp i chcę na nim pozostać.
A konto Misqa2004 wciąż będzie moim ukochanym kontem. Niewiem co z nim zrobie jak odzykam linda4287 ale najważniejsze jest żeby je odzyskać.
 ~Dziękuje za uwagę~
   

4 komentarze:

  1. Pomogę! Napiszę do moderatorów c;

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam sposób na modów. mi się tak udało 1 konto obronić. Napisz e mail w imieniu rodzica. Np ja na map nazywam się zuzanka2003001 i zostałam na zawsze, nie wiem za co :( napisz np. że :: Zuzia skarżyła się na tą stronę że została zablokowana na zawsze itp że pieniądze. spróbuj może to pomoże a jeśli nie to zadzwoń na linię 800100100 :) myślę że pomogłam (PS>to jest numer bezpłatny) myślę że przeczytasz ten komentarz i przyda ci się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mojemu synowi też zablokowali konto na zawsze ktoś mu się włamał co robić miał opłaconego vipa na rok ma 10 lat i cały czas kontrolowalam grę nie łamał zasad ani regulaminu A Ty nagle pojawił się jakiś diabeł i blokada

    OdpowiedzUsuń

Hejty będą usuwane. Komentuj mądrze.
~Załoga