środa, 7 października 2015

Będzie >TOP STYLÓWA< Wd. Hanna Mps :) :P :*

Hey...! Hey..! Hey..! Jak Wam Mina Dzień? Mi Super ^^ Jest Nowa Aktualizacja MSP Na Tabletach I Komórkach :) Oto To Co Się W Nim Zmieniło;-Jak Się Przebierasz I Zapisujesz Nowa Stylówkę Robie Się Na obie >BLASK<
-Nowa Ikonka TOP :)

Dobrze Może Ja I Zrobie TOPY Różne Tak Jak Inna Tutaj Blogerka :) Ale Ja Raczej Zrobie Z Looków... Będą To Looki Różnych Osób No I Co Do KONKURSU Nikt Nie Wygrał :(. Nikt Się Nie Postarał :(. Dałam Po 1 prez. Z L.ż Za Wg. Zrobienie :) No i Wracając DO Mojego >TOP< To MiśQi Będę Brała Jakies Tam Z TOPA Albo Jakies Moich Znay :) Będę Oczywiście Oceniła I Nagradzała :) Nagroda Oczywiście W Postaci l.ż :) Kochani Może Dzisjaj Albo Jutro Pojawi Się Pierwsza >TOP STYLÓWA< Hanny Mps :) Na razie Będzie To Na Tyle Co mam Wam Do Powiedzenia :)
                                                                                                        
      POZDRAWIAM;
                                                                                                    Hanna Mps :) :P :*

1 komentarz:

  1. Za duzo Minek, a tak to nie mozna sie przyczepić, oczywiscie to nie hejt c;
    ~OliwkaZ

    OdpowiedzUsuń

Hejty będą usuwane. Komentuj mądrze.
~Załoga