sobota, 24 października 2015

Nowa redaktorka ;__; + 10 faktów o mnie

Cześć, jestem nową redaktorką. Na MSP jestem Ulunka<33.
Od razu napiszę mój grafik ;-;

Poniedziałek - nie
Wtorek - tak
środa - tak
czwartek - nie
piątek - tak
sobota - tak/nie
niedziela - nie
Będę się tego grafiku trzymała (mam taką nadzieje ;d)

Teraz.....

10 faktów o mnie!

1. Mam na imię Martyna
2. Na drugie Sandra
3. Jestem uzależniona od MSP
4. Mam VIP ( do 28.10 ;()
5. Lubię pisać emotikonki, ale bez przesady ;d
6. Mam kota ma na imię Czaruś.
7. Mam psa ma na imię Mopsik.
8. Mam  ** lat.
9. Kocham piosenkę pomidorowa xD
10. Jestem leniem, nie mogę po prostu wstać na 6.20

Mam nadzieję, że będę tutaj mile widziana i moje posty wam się spodobają

Oczywiście się wylogowałam i musze się jeszcze raz się zalogować - głupia ja. ;-;




Tak wiem jestem brzydka blablabla

Pozdro c;

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hejty będą usuwane. Komentuj mądrze.
~Załoga