poniedziałek, 21 września 2015

Jak zarobić 200sc w dość szybkim czasie?

Siemaneczko!
Dzisiaj pokażę wam jak dość szybko (jeśli mamy chęci) zarobić 200 sc :).


Oczywiście logujemy się na swoje konto ;).



Wchodzimy w Przyjaciele i klikamy "Zaproś przyjaciół i otrzymuj StarCoins". Wtedy wyskoczy nam coś takiego:





Musimy mieć założonego drugiego maila, ponieważ system MSP wykrywa oszustwo i nie daje 200sc jeśli wyślemy zaproszenie na własnego maila (wiem, bo mi się to przydarzyło :[ ).
Tak więc wpisujemy maila, odbieramy link i tworzymy nową MovieStar!

To było proste, jednak teraz mamy o stopień wyżej. Trzeba wbić 6 lvl. Niby takie prosty, ale jednak nie. Na początku po prostu robimy zadania. Dojdziemy wtedy do 3 lub 4 lvl. Kiedy już się skończą trzeba poświęcić na wbijanie lvl. więcej czasu. Musimy po prostu oglądać filmy (najlepiej swoje, bo wtedy dostaniemy sc i fame ;D ).








Tak więc jupi!!! Wbiliśmy 6 lvl.!





Wtedy nam (temu kontu, z którego wysłaliśmy maila) wpływa na konto 200sc, wspaniale prawda?






Ale... Co zrobić z tamtymi sc, które mam na tamtym koncie (patrz w górę ^ ^)?
Najlepiej podarujmy sobie prezenty :D!






Tak więc zakończyłam dzisiejszego posta z nowym lookiem, mam nadzieję, że porada się podobała ;).







To koniec na dziś!
Pa, pa :)! Do następnego posta ;)!






2 komentarze:

  1. Znam dużooo szybszy i łatwieszy sposób ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też, lecz fajny post c: PS Jeżeli chcesz mogę ci zrobić nowe logo c:

    OdpowiedzUsuń

Hejty będą usuwane. Komentuj mądrze.
~Załoga