niedziela, 11 października 2015

To Co Kupić Z Tematu :) + NOWINKA ^^

Hej Tu Hanna Mps :) Przed ostatnie Dwa Dni Miałam W Statusie, Że się usuwam itd. Lecz Moje Ukochane Dziewczny ;3 (Prócz Oli Która mnie w dp. i nie wchodzi ;-;) Przekonały mnie do pozostania z wami moi kochani ;3 Będę Dalej Opublikowywała Posty :) Dziejszy post Powinien się Nazwtac Nowina, Lecz Hehe ;3 Zostawimy Teraz To I Przejdziemy Do Dalszej Części postu ;)
Chciałabym Podziękować Wam Za Tyle Wyswietleń Na Tym Blogu :) Ja Zaczynam Robic Serie, Która Będzie OpisywałaKażdy Nowy Temat :) I Będę Wam W Tym Pokazywała Co Najlepiej Kupic Z Tego Tematu ;) Ok To Zaczynamy. Modzi Zrobili Ten Temat, Lecz Powinnie Zrobic Temat Zwiazany Z Hallowen, Lecz Nie Zrobili >.< Foch Forever Na Mpdów Jak Nie Wstawia Tematu Hallowenowego ;) Ok To Zaczniemy Od Ubrańka Z Tego tematu ;)mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmm
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Kochani To Tak Wygląda Moja Pauza Między jednym A Drugim ^ :) To Zdjątko Looka :)

Kochani Piekna ^^ Ja Ja Mam xDD Jo Ziom :)
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmI To ByByło Na Tyle Misiaki :)
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Jeszcze Taka Jedna Info. Mój Status Dalej Będzie O Usunieciu Się :) Chce Zobaczyc CO Nay Zrobi Ja Wejdzie ;) Czy jej zależy na mnie ;) No sorka nay ja już wczoraj miałam zrobić tego posta, ale chciałam wam trochę stracha narobić ;D Wasz MisQa ______Hanna mps :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hejty będą usuwane. Komentuj mądrze.
~Załoga