poniedziałek, 5 października 2015

Dodatek Do Wpisu -Nowa REdaktorka hanna mps :)-

Kochani..! To Znowu Ja;
-hanna mps
No i to, że zapomniałam o czymś wspomnieć ^^ Jak To Zawsze JA ;)
Jeśli Nie Macie Sc, albo macie nowe konteło to napiszcie do mnie -tylko do mnie jeśli o to chodzi- Poproście Jak Uznam, Że Potrzebujecie Dam Jak Nie No To Sorry ;) Ale Się Pewka Zastanawiacie O Co Temu Babsztylowi Chodzi? O Co Kaman? Nie? No chodzi mi o l.z :) Ja No Akurat Przedchwilką (22: 15) Zostałam Bliźniaczka Szakira Lopez :) Fundnełam Jej :) Ok Kochani Nie Zapominac O KONKURSIE ^^ Przemyślałam To I Albo Codziennie Będą Posty Albo CO Drugi Dzien..! Zależy Czy Będę Miała Lapka Czy Nie ;D To Cała Reszta Wpisu! Dam, Dam, Dam D;                                                                   Gabi Pozdrawia :) (ja)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hejty będą usuwane. Komentuj mądrze.
~Załoga