piątek, 9 października 2015

Kacik Stylowy -hanna mps :)

Hey Tu Ja ;3 Wasza Gabi ;33 Wasza hanna mps :) Kochani postanowiłam zrobić koncik modowy :) Będę wstawiała looki, które będą do kupienia :) Jak już się zdecydujecie, że chcecie taki look :) To Oczywiście Pozwalam Zakupic ;D Nie jestem taka że zabraniam :) Jeśli nie macie S.C. na ten look, a wam się bardzo spodoba :) To Dajcie Pod tym Postem W Którym Będzie Wasz Powiem, Że Ulub. Look, no ocencie, np.; ciekawe, nudne, isteresujeace, fajne, głupie :) I napiszcie do mnie, taka wiadomość która ma mnie przekonać Abym Wam Kupiła ten Look :) Og Kochani Teraz Powiem W Punkach Jak Będzie Wygladało  Oceniane Looków :O
1) Wstawiam Zdjęcie Looka, który Znajdziecie W Mojej Szafie :)
2) Będę Go Tak Odrobine Opisywała :)
3) No I Powiem Na Ile Wyceniam :)
4) Na Końcu Będzie Look Nie Mój Lecz Moich Znay ;) Terz oceniam :)
TO ZACZYNAMY :*1) W Tym Looku Chodziło Mi O To Aby Przedstawić Agentke Z Podziemi :)
Look Składa Się Z;

-Włosów
-Bluzki
-Spodni

-Butów
-Okularów
-Kolczyka W Nosie ;P
-Polczyków Na Podbrudku :)














Og Kochanie TO Tylko Wzór Jak TO Będę Robiła :) Pozdrawiam - Hanna mps :))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hejty będą usuwane. Komentuj mądrze.
~Załoga