niedziela, 11 października 2015

Pomoc od Vipów

Witam, jest wiele osób którzy mają vip'a i się przemądrzają oraz nie pomagają słabszym. Moim zdaniem vipy powinny pomagać słabszym. Oczywiście rozumiem vipów na tydzień, którzy mają mało starcoins i diamonds(chociaż pomóc w lvl), ale vipy na miesiąc,3 miesiące, rok?Warto pomóc, później szczęście wróci do was. Ja jak kiedyś miałam vip'a na rok to dawałam wszystkim pozdra, rzeczy z listy. I jak nie miałam czasu dla jednej dziewczyny to zgłosiła mnie 1000 razy i zablokowali mnie na zawsze. Mój nick to był Linda4287, miałam 20 lvl. Możecie mnie obczaić w biografi ,,lisnet''
Jak mówiłam, szczęście się odwróci. Pewna moviestar zrozumiała moją sytuację i jak stworzyłam konto (Misqa2004) dała mi 5 pozder pod rząd, oraz oglądała mi filmy itd. Dzięki niej zdobyłam....
9lvl :) Teraz mam 13 :P
                                              Na msp, stworzyłam ankietę, ZAGŁOSUJESZ?
                                      A ty? Jakie masz zdanie na temat Vipów?
                            Dziękuje za uwagę ~Misqa2004~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hejty będą usuwane. Komentuj mądrze.
~Załoga