niedziela, 11 października 2015

Powitanie!

Witam!
Jestem nową redaktorką na tym blogu, będę się podpisywać Ise.
Mam na imię Kamila i jestem dwunastoletnią, wysoką dziewczyną o niebiesko-zielonych oczach z dwuletnim stażem w blogowaniu.
Moim nickiem jest Zoozzool. Mam 30 poziom i raz byłam VIP na tydzień.
Kiedyś byłam wielką fanką anime, jednak z czasem wyrosłam z tego, mimo wszystko dalej pozostała mi miłość do Azjatyckiej muzyki.
Uwielbiam zespoły:
  • the GazettE
  • Mejibray
  • Alice Nine
  • Dadaroma
  • Exo
  • SHINee
  • Diaura
Będę się starać pisać często, ale w miarę możliwości, ponieważ chodzę tak jak wszyscy do szkoły i nieraz nie miewam czasu.

Mam psa, dwie papugi i dwa króliki oraz oczywiście nadpobudliwą, szesnastoletnią siostrę.
Nie mam wielu przyjaciół, jednak mam na pewno prawdziwych.
W wolnym czasie bawię się w robienie takich jakby myśli Alice Nine.




Jeśli macie pytania jakieś co do mojej osoby to piszcie w komentarzach.

~Pozdrawiam,
Ise.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hejty będą usuwane. Komentuj mądrze.
~Załoga