piątek, 30 października 2015

Claus- założyciel MSP

~Cześć!~
Skreślone moje przywitanie?
~Hello!~
Teraz jest nowe.
Z tej strony nikt inny jak Magda. Właśnie wróciłam z wycieczki z wa-wy. Jeśli jesteście zainteresowani szczegółami- pisać na msp. -Spoza tematu- Dziękuje wam wszystkim za 2000 wyświetleń na blogu! Oby tak dalej! Wczoraj mi się skończył ban na msp, więc posty z powrotem będą ode mnie. Dziś post o założycielu całego MovieStarPlanet. Jest nim Claus, urodzony 25 kwietnia 1971 r. Claus posiada konto o nicku claus, które założył 2009 roku. Dawniej był piłkarzem, lecz zrezygnował z kariery i wpadł na pomysł, którym była nasza gra.
Claus
Jaki długi ten post... Żartuje. Bardzo krótki, proszę wybaczyć, ale jestem zmęczona, bo lekcje od 8 do 16:25. 
~Goodbye!~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hejty będą usuwane. Komentuj mądrze.
~Załoga