niedziela, 18 października 2015

TAG: 10 pytań o mnie

~Cześć!~
Przez 3 dni nie było ode mnie postów, bo miałam i mam bana  na MSP. Za 4h koniec. Ale przejdźmy do tematu. Postanowiłam zrobić dla was Tag. Na czym będzie on polegał? Odpowiadam na wasze pytania, które najczęściej zadawaliście mi na poczcie na MSP. Zaczynamy?
  

1. W co ubierasz się na co dzień?
Zazwyczaj zakładam 'rurki', top i jakieś ozdoby np. spinki, bransoletki, oraz Air Max'y.

2. Co robisz w wolnym czasie od nauki i prac domowych?
Przesiaduję na MSP i na Blogu, bądź spotykam się z przyjaciółmi.

3. Jaki jest twój ulubiony przedmiot w szkole?
Plastyka, informatyka, WF i Matematyka.

4. Ulubione emotikony?
Tutaj będzie ich dużo: *U* ;* c: xD >.<  :D...

 5. Nanami Chan czy Usami Chan?
Nanami Chan.

6. Ulubiona piosenka?



7. Kim chcesz być w przyszłości?
Fryzjerką.


8. Co sądzisz o 'Kraina Lodu'?
Moim zdaniem, jest to fajna bajka. Sama ją oglądałam z siostrą.


9. Założysz Ask'a?
To pytanie, które zadajecie mi ciągle. No może założę.


10. Masz bloga o sobie? 
Mam.


To tyle na razie. Do zobaczenia. 
~Bay!~




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hejty będą usuwane. Komentuj mądrze.
~Załoga