wtorek, 6 października 2015

2# The Look + wywiad z Daria121love121 + nabór do redakcji

Witoj ;33
Nie, to nie moje przywitanie.
~Cześć!~
Teraz tak ;33
Dziś jak obiecałam będzie druga część serii 'The Look'.  Jak zauważyliście pewnie, zrobiłam w niedzielę nowy wygląd. Jest on jeszcze nie dopracowany, co zmieni się w najbliższym czasie. Może jeszcze raz wytłumaczę na czym polega seria 'The Look'? Otóż, muszę stworzyć co najmniej 1 look i pokazać go przed zmianom koloru i po zmianie. Mam głupawkę xD ddwfewdwq xD Jutro mam plastyke!!! Yey!  Będę malować farbkami! Mam złotą i srebrną!  Już. :) Przejdźmy do posta. Dziś zaprezentuje wam ten oto look [jeśli można tak to nazwać]:
Haha! Róż i szary panują xD Nawet całkiem wyszło przed zmianą, look tani, a 5 rzeczy.  Chcecie zobaczyć zmianę? Prosz bardżo. [Błędy celowe]
Wyszło lepiej niż myślałam. Kolory dobrze się łączą. Nic dodać, nic ująć. Żart xD Rzygam tęczą. 7/10
Teraz pora na wywiad z Daria121love121
D-Daria
J-Ja

J: Czy mogę przeprowadzić z tobą wywiad na bloga?
D:Jasne.
J:Myślę, że możemy zaczynać. 1.Co najbardziej lubisz w MySyPy?
D: Hmmm... Na MySyPy najbardziej lubię robić Artbooki oraz poznawać jakieś nowe .
J:2. Jesteś za tym, by wróciło 'Stare MSP', czy wręcz przeciwnie?
D:Przeciwnie. Bo wróci stare MSP- wrócą unikaty, czyli będą je mieć wszyscy. Wszyscy mają coś, to ni unikat, tylko normalna rzecz.
J: 3. Skąd bierzesz pomysły na kolorystykę i zestawy ubrań?
D: Tak naprawdę, to znikąd. c': Po prostu wchodzę do sklepu i wybieram ciuszki które mi się podobają. 
J: 4. Możesz wybrać sobie lvl, liczbę sc  i fame, zrealizujesz to?
D: Nie... Pasuje mi że zawsze mam mało sc xD
J: 5. Napisz liczbę znajomych i liczbę znajomych, którzy ci pomagają.
D: Pomagający: 90-150 Ogólnie: 653.
J: 6. Czy blokujesz, jak ktoś kupi twój look?
D: Nie ^^ I nie wiem, czemu inne Movie Star to robią.
J:7. Zazwyczaj prosisz inne MS o pomoc w lvl'u, czy same to robią?
D: To zależy. Jak ktoś pisze 'Komu pomóc w lvl?' to ja piszę.
J: 8. Jak wbijasz  lvl?
D: Oglądam filmy, proszę o role, robię arty.
J: Co chciałabyś zmienić w różowej gierce?
D: Nic. Jest Super.
J: Dziękuje za wywiad c:
D: Nie ma za co.

Dario, przepraszam że dopiero teraz pisze wywiad w poście, proszę, wybacz leniowi xD


Nabór do redakcji bloga
Kogo przyjmuję?  Każdego :) Wystarczy mieć Gmail. Jeśli chcesz, napisz w komentarzu, albo  na MSP.
Post dobiega końca. Jeszcze raz przepraszam cię Dario. 
~Bay!~


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hejty będą usuwane. Komentuj mądrze.
~Załoga