czwartek, 8 października 2015

2# Hackerzy- TheDolly + Nowy grafik + Star News + Szukam osób do wywiadu

~Cześć!~
Witam ze szkolnego komputera ;*

Jak co nie parzyste dni- post będzie o Hackerach. Dziś padło na The Dolly. Ale najpierw jeszcze podam wam mój nowy grafik pisania tu postów.
Poniedziałek- Brak postu
Wtorek- Brak postu
Środa- Brak postu
Czwartek- Post
Piątek-Post
Sobota- Post
Niedziela- Post
Uwaga! Grafik może ulec zmianie, bo np. 29 października mam wycieczkę całodniową, i wtedy nie będzie posta, ale to jeszcze napisze. Od razu mówię- post zaczęłam pisać w środę o 11:50 a skończę jak to ja w sobotę. Widzę, że nasz blog się rozkręca i przybywają posty od redaktorek. Mam niespodziankę dla redaktorek! Ta, która będzie dobrze się sprawować, dostanie admina. Chyba dobrze, c'nie? A co do mojego grafiku. Dlaczego w poniedziałek, wtorek i środę nie ma postu? W poniedziałek dodatkowy Angielski, wtorek cały w szkole, środa cała w w szkole. Wróćmy do naszego tematu. 
Kim jest The Dolly?
Normalna [kiedyś] użytkowniczka, która została zchakowana. Grała wtedy pod nickiem 'Dolly' i miała 25 lvl.
Jak hackuje TheDolly?
Używa specjalnych do tego programów.
Jak wygląda?
Ma brązowe, związane w dwa kucyki włosy, zakrywającą twarz maskę, białe rajstopki, różową sukienkę, różowe balerinki z kokardką.
Pozostałe informacje.
Hackerka pochodzi z kanady, lecz pisze po angielsku. W statusie pisze 'The kCome Out', czy li po polsku 'Zabawki wyszły się pobawić'.

Wczoraj na MySyPy została zmieniona funkcja 'Nowości' na 'Star News', tak to wygląda.


Szukam osób do wywiadu! Co trzeba zrobić?  Napisać na MSP lub tutaj w komentarzu swój nick. 
Komentarz- wielka motywacja






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hejty będą usuwane. Komentuj mądrze.
~Załoga