poniedziałek, 19 października 2015

4# Kreskówkowe Looki + 3# Hackerzy- P!zza + mini Quiz o MSP + poradnik na Halloween + Konkurs

~Cześć!~
Czemu nie było wczoraj posta 'Kreskówkowe Looki'? Bo zapomniałam ;*.
Dziś post będzie troszkę długi (mam nadzieję). Najpierw zrobię looki do 'Kreskówkowe Looki' z filmu 'Violetta'. 
Pierwsza będzie to oczywiście Violetta.

A to jej look.
Zrobiłam ją tylko do kolan, bo nie znalazłam jej obrazka z butami. Słuchawek też zapomniałam jej dać, ale przypomniałam sobie za późno. Ale wyszło chyba w miarę dobrze, c'nie? 
Następna w kolejce jest Francesca.
W tym przypadku znalazłam ją całą.
Tu look bardzo mi się podoba. Buty, sukienka, opaska i włosy dobrze razem ze sobą grają, co sprawia dobry efekt.
Druga część posta

W drugiej części posta będzie to 'kawałek' o Hackerze, który nazywa się P!zza. P!zza jest na Angielskim MSP. 
Nie znalazłam dużo na jej temat w internecie, wiemy tylko że w statusie zchakowanej osobie pisze 'Beware (d)'. Dodam że podobno jest to grupa paru osób, które hackują. Na niektórych blogach znalazłam informację, że mają powód do hackowania. Mianowicie, jedna z członków grupy miała kiedyś normalne konto na MSP tak jak my. Moderatorzy usunęli ją  bez powodu. Potem przywrócili na kilka dni i znowu zbanowali, ale już potem nie odblokowali. P!zza postanowiła się zemścić, i teraz hackuje użytkowników Angielskiego MSP, ale podobno na naszym polskim też zawitała parę razy. Szuka osoby, która ją zgłosiła. A dopóki jej nie znajdzie, będzie hackowała aż  znajdzie. Przypominam, korzystam z innych blogów i te informacje na ich znalazłam. Ale się rozpisałam. P!zza ubrana jest w koszulkę z czaszką, spodnie moro i taką brzydką twarz jak powyżej. Buzia przyda się tylko moim zdaniem na Halloween, które obchodzimy 31 października, ale potem o tym. Często można spotkać  P!zze z animacją, jaką ma w pokazanym na obrazku profilu. 

Trzecia część posta
W trzeciej części mojego posta chciałabym zrobić dla was mały Quiz o MSP. Ten kto odgadnie wszystko dobrze (dopuszczalne 2 złe odpowiedzi) dostanie mały upominek. Odpowiedzi piszemy w komentarzach.

1. W którym roku pojawił się wąż na nogę w tygodniu unikatów?
a) 2012
b) 2014
c) 2015

2. Ile dni trwa tak zwany 'tydzień unikatów'?
a) 7 dni
b) 5 dni
c) 14 dni

3. Co najpóźniej dodano w mieście filmów?
 a) Zdjęcia
 b) Artbooki
 c) Looki
  
4. Kto pierwszy zdobył 25 lvl?
a) AnanaseQ
b)Alakinga
c) Arli

5. Kto założył pierwszy blog o MSP?
a) Ananaseq
b) Kellow
c) Arli

6. W jakim programie hackerskim robi się unikaty?
a) Office Word
b) Charles Proxy
c) Nie wiadomo
  
Pierwsze 3 osoby które dobrze odgadną dostaną niespodziankę!

Czwarta część posta
W czwartej części tego posta zrobię poradnik na Halloween. Znajdziecie w nim jak dobrze wyglądać na MySyPy w Halloween. Więc zaczynajmy! 

1. Co mam zrobić, by wyglądać strasznie?
Musimy dobierać mroczne ubrania i zmienić kolor na czarny lub krwisty czerwony.

2. Za kogo mogę się przebrać?
Za śmierć, Norzownika, jakiegoś hackera lub po prostu strasznie.

3. Czy animacja jest konieczna?
Nie. Wystarczy stać prosto, lub pomachać. 

4. Muszę zmieniać twarz?
Nie! Oczywiście, że nie! Kup cień w sklepie za 500 sc i już!

Konkurs!
Jeszcze konkurs i koniec posta xD A więc, musicie napisać, czy lubicie ten blog i dlaczego. Najlepsze 4 prace zostają nagrodzone prezentami z l.ż! Redaktorzy tez mogą wziąć udział. Czas do 31 października. 

I tak kończę mojego długiego posta, który wcale długi nie jest. 
~Bay!~
/Strawberry
~Szakira lopez





1 komentarz:

  1. Hmmm, na kreskówkowe looki: Austin i Ally lub Jessie jak ci sie podoba

    OdpowiedzUsuń

Hejty będą usuwane. Komentuj mądrze.
~Załoga