czwartek, 22 października 2015

Post o niczym.

~Cześć!~
U mnie pada 3 dzień, a u was? Ja zasłoniłam roletę i na to nie patrzę, lecz słyszę pukanie kropelek o parapet. Chociaż lubię patrzeć na taką pogodę, to rozprasza mnie ona przy odrabianiu domowej. Jutro do szkoły na 11:50... I to w piątek, jakby przydało się na 8, by mieć dłuższy weekend. Teraz chwila taka smutna :c. Redaktorki, macie grafik (jeśli nie, to stwórzcie go), i macie się go trzymać. A nie jak Oliwia, nie powiedziała i nie piszę przez miesiąc postów. Ostatni post był 3 dni temu. Najczęściej piszą tu Gabi i Ewelina, a reszta? Rozumiem- szkoła i obowiązki, i przed 1-2 tygodnie brak posta, ale miesiąc? Bez przesady. Blog ma ponad 1700 wyświetleń i parę czytelników, którzy czekają na posty. Weźcie to sobie do serca i zacznijcie pracować jak Gabi i Ewelina. To są wzorowe Administratorki jak i redaktorki. A więc, jeśli chodź odrobinę obchodzi was blog, to piszcie chociaż jeden post na  tydzień. Dziękuję za uwagę. Dziś taki post o niczym, bo nie mam weny. A oto mój grafik na tydzień od 26 października  do 1 listopada.


Poniedziałek- tak/nie
Wtorek- tak/nie
Środa- nie
Czwartek- tak
Piątek- tak
Sobota- tak/nie
Niedziela- tak

Wy macie stworzyć podobny grafik. Chyba to już będzie koniec mojego krótkiego posta, który jest o 'niczym'.
~Bay!~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hejty będą usuwane. Komentuj mądrze.
~Załoga