czwartek, 24 grudnia 2015

Nietypowy post - Jak mieć lagi na Msp?

~Cześć~
No witam już w drugim poście. Piszę o 8, w wigilię. Nie mam co robić, prezety już położone. Ach, nie mogę się doczekać! No zacznijmy nietypowego posta - czyli jak mieć lagi. Każdy z was spotkał się z tym, a więc teraz chcę napisać jak u mnie się ,,zarabia'' lagi. Zacznijmy!


1. Najczęściej lagi ma się, kiedy mamy dużo znajomych. Ja to mam 1050 więc lagi są straszne!
Najlepsze lagi trafiają się, gdy mamy dużo online przyjaciół.
2. Robisz dużo, długich i ciekawych filmów? Pewnie na ten sposób nie raz miałeś lagi! Tak, tak rób filmy, ale długie, aby mieć wielkie lagi. Czasem nawet dymki zostają zapisane na Msp. Mam tak zawsze! Najlepiej połowe filmu zrobić, potem zapisać do prywatnych. Następnie należy się zalogować na Msp ponownie, i edytować film. Taki ja mam sposób. Wtedy nie odwalacie roboty na raz i szybko tylko dokładnie. Szczególnie jak chcecie mieć dużo odsłon, posłuchajcie się mnie, nie raz miałam +100 wyświetleń.  Wiem, to nie dużo, że mój jeden film miał 260 odsłon. Rozpacz...
3. Zakupocholiczku! Chodź no tu, coś mamy dla ciebie! Lagi możesz zebrać za pomocą  sklepów. Odwiedź np sklep z ubraniami i poprzełączaj strony. Zbierasz wtedy bardzo dużo lagów!
4. Poimprezujmy! Chodźcie na skate park pojeździć i się pochwalić nową deską? Pogadajcie o trikach itp. A może pójdziemy do klubu VIP? Tak możesz właśnie na ten sposób zarobić lagi.
5. Ale ze mnie nudziarz. Ciągle na tym siedze i nic nie robię! Tak, tak moi drodzy. Nic nie róbcie na MSP przez dłuższy czas. Lagi szybko zbierzecie.
6. Łaź po profilach do samego zmęczenia! Pisz co myślisz, co czujesz! Reklamuj się do woli. Bo w końcu to najlepszy sposób na lagi. Ochrzani ciebie ktoś? Nie przejmuj się! Lagi to zabawa. 
Myślę, że 6 pomysłów wystarczy? Mam wielką nadzieję. Chciałabym pokazać wam moje serię, które będę tutaj prowadziła:

  • Ocenianie Zdjęć
  • Najbrzydszy look
Jeżeli na coś wpadnę również tu umieszczę. Serie wymyślone przeze mnie, proszę nie ściągać!
Serdecznie  Pozdrawiam, życzę Wesołych Świąt.
/Anżi.

8 komentarzy:

  1. Mogłaś napisać jak usuwać lagi, a nie jak mnie twotrzyć xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Usuwać każdy umie, a chyba widzisz po tytule ,,Nietypowy post''.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sorry, ale "sporo" osób wie, jak robić sobie lagi. Jednak mimo tego, bardzo miło mi się go czytało. ;)

      Usuń
  3. Do tego, gdybym napisała jak usuwać post byłby naprawdę - bardzo krótki. I nie, wcale nie sporo. Niedawno nawet sama ja nie wiedziałam co to ,,lagi'', bo ich nie miałam jak wiele osób.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za pomoc xD

    OdpowiedzUsuń

Hejty będą usuwane. Komentuj mądrze.
~Załoga