sobota, 31 października 2015

Konkurs

~Hello!~
Dzisiaj postanowiłam zrobić dla was konkurs z okazji 2000 wyświetleń. Trzeba zrobić look (nie trzeba go kupić) z tymi włosami. 
Mała podpowiedź. Włosy są na 10 stronie top. 
Przykładowa praca.
Można użyć rzeczy vip i ni vip. Jest to obojętne. Czas do 20 listopada.  Wysyłamy na katelowlis@gmail.com . Życzę powodzenia, ale najpierw regulamin.

1. Bez kopiowania mi tu >.<
2. Samodzielność ;_;
3. Kreatywność c:
4. Kolory ;w;
5. Nie ma punktu 5 :/

Będę brać pod ocenę punkty 1-5. Za każdy punkt dostajecie 1 serduszko (czyli wszystkie punkty, to 5 serc ♥♥♥♥♥ itd.).
1 miejsce
3 rzeczy z l.ż. do 500 sc, obejrzenie 5 filmów lub 10 seków itp.

2 miejsce
2 rzeczy do 500 sc, obejrzenie 3 filmów lub 6 seków itp.

3 miejsce 
1 rzecz z l.ż. do 550 sc, obejrzenie 2 filmów lub 4 seków itp.

W związku, że jest konkurs, to zrobiłam nowy wygląd. Nie jest on jesienny, jaki był poprzedni, tylko taki, taki... Taki jaki chciałam. Nie muszę się tłumaczyć. Kolejny krótki post z mojej strony. Za co strasznie przepraszam, ale nie mam weny, a chcę robić posty, żeby nie mieć zaległości. I mała informacja do Oliwi. Albo piszesz posta do 7 listopada, albo cię wywalam z bloga. Dawałam ci ostrzeżenia na msp, ale ty mi mówisz że po świętach. Wtedy to się wypchaj. Przepraszam, że w poście, ale to już przesada.
~Goodbye!~





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hejty będą usuwane. Komentuj mądrze.
~Załoga