sobota, 21 listopada 2015

Ocenianie looków

Witajcie! Jestem w złym nastroju, więc wybaczcie, jeśli post wyjdzie ponury. W końcu ode mnie post. Dziś ocenię looki moich znajomych. Ale najpierw wytłumaczę, czemu posty są tylko ode mnie. Tak więc... Gabi odeszła z powodu swojej niby Nay, Ewelina nie pisze bo ma ciągle sprawdziany, a reszcie się nie chce. A ja po prostu się nie wyrabiam ze szkołą, blogiem i moim prywatnym życiem. Bez zbędnej gadaniny przejdźmy do sedna!

Look vanessamax6

Komentarz: Bez urazy, ale pisze się m'ó'j. Poza tym wszystko wygląda ok, ale trochę tak... Nie dziwcie się ocenie.
Ocena: 6/10 

Look ladygaga990

Komentarz: Po pierwsze- skopiowanie ode mnie pisania serduszek przy numerkach. Po drugie- źle dobrane kolory. Po trzecie- buty i bluzka chyba nie do tego co?
Ocena: 4/10 

Look hanna mps
Komentarz: To mój ulubiony styl ^^ Ale ok. Taq wieć baszdzo lądny luk *blędy specjalnie* Ale brakuje mi tu innych kolorów, co sprawiłoby że look byłby idealny.
Ocena: 8,5/10 

To na tyle dziś. Życzę miłej niedzieli. ♥
/Strawberry
~szakira lopez

P.S. Dzięki za piękne logo Rosence







1 komentarz:

Hejty będą usuwane. Komentuj mądrze.
~Załoga