poniedziałek, 5 października 2015

Nowa Redakrorka; Hanna Mps :)

Hey...! Kochani ;3 Witam Was :) Jestem Nowa Redaktoką..! Na Msp Mnie Znajdziecie Pod Nazwą;
-hanna mps
Lub  na koncie, które prowadze razem z nay ;3
-#LeanGo
Ok To Jak Już WIecie Gdzie Mnie Znaleźć To Coś O Mnie I O Postach ;)
Imionko: Gabi :)
lateQ; 11 I Nie Będę Tego Ukrywać :)
Błedy:  Kochani Jak Zauważycie Błedy W Moich Postach TO Ich Nie Hejtujcie :)
OK TO NA TYLE O MNIE :) TERAZ O POSTACH :)
Posty Będą Się Pojawiały Kiedy Będę Miała Trochę Czasu... Będę Organizowały Konkursy :) Każdy Będzie Mógł Wziąć W Nich Udział Nagrodami Będą L.z :) Nie Martwie Się Ja Wam Się W 1 Konkursie Nie Uda Będzie Ich WIele :) Mówiłam Kiedy Posty itp. No to Będę Kończyła Ten Post KONKURSEM...










KONKURS;
1) Zrób Arta O Ulubiobym Fimie xDD Może krótki opis itd.
2) Może Być Film :) Film Jako Streszczenie Tego Filmiku Co Wybierzecie :)
3) Zrobicie Napiszcie Do Mnie Do hanna mps
4) Czas Do Niedzieli :)
5) Wyniki Ogłosze W Niedziele Lub W Poniedziałek Zależy Ile Będzie Chętnych :)
NAGRODA;
1m.10 rzeczy z l.z :)
2m. 5 rzeczy z l.z :)|
                                                                     Żegnam Was W Uroczym Stylu ^^ Pa ;**
Ps. Ta Na Zdjęciu W Spodniach TO Ja ;)

1 komentarz:

Hejty będą usuwane. Komentuj mądrze.
~Załoga