poniedziałek, 5 października 2015

Nowa redaktorka?Tak!czyli Ohayo, tu Ja ^^

Witajcie ! 
Jestem nową redaktorka na tym blugu, i myslę, że bedziemy się dobrze dogadywac, ale na poczatek sie poznamy.
- Mam na imię Oliwia,
- Mam 14 lat,
- Dolnyśląsk ;'D,
- Dziecko Minecrafta ;'),
- Fan noznej XD,
- Lubię Placki, Koffam Gofry <3

Ok, to chyba wszystko o czym dowiecie się w tym poście XD Pokażę wam Plan kiedy mam zamiar dodawac posty.;')


- Poniedziałki,
- Środy,
- Piątki,
- Niedziele.

W te dni będę próbowała napisac jakiś ciekawy post. Mam nadzieję, że sie polubimy i bedziemy się nieźle bawić ;')
Do zobaczenia w Środe! (albo jesli bedzie mi sie chciało to jeszcze dzis coś dodam(XD))






Ps. Na MovieStarPlanet wabie się #OliwkaZ# ;3

4 komentarze:

Hejty będą usuwane. Komentuj mądrze.
~Załoga