środa, 7 października 2015

#ArtBook ~1

Cześć kochani ! z tej Oliwia, i mam dla was pierwszą moja serię.Ta seria składa się ogólnie z tego, że pokazuję wam TOP 3 najfajniejszych artbooków (jak dla mnie)
Zaczynajmy więc.




Jest to pierwszy ArtBook, na artbooku jest przedstawiona dosyć znana youtuberka Banshee.
Ten art dostaję 10/10 punktów z estetyki arta i  ogólnie bardzo mi się podoba ;')
A oto drugi artbook,też rysunek jak w pierwszym ArtBooku, na tym arcie przedstawiona jest jakaś moviestar. Moja ocena to 6/10 ;') Ogólnie fajny artbook.
I zbliżyliśmy sie juz -niestety- do ostatniego artbooka.Tak, dobrze widzicie, jest tu Giga Pudi ;'D
Ten artbook dostaje grube 9,5/10 ;'D Bardzo mi sie podoba XD ;^



I to wszystko, dzis jeszcze -możecie- spodziewać się kolejnego postu ale nie obiecuje XD 



1 komentarz:

  1. Oliwko, post bardzo krótki, mogłabyś bardziej opisać Artbooki, i dodawać mnie emotikon. To nie hejt.
    ~szakira lopez

    OdpowiedzUsuń

Hejty będą usuwane. Komentuj mądrze.
~Załoga