wtorek, 27 października 2015

Look VS Look #1

Siemano!
Wymyśliłam nową serię. Mam nadzieję, ze się chociaż troszeczkę się spodoba. ;___;
Chodzi o to w tym, że w rankingu wybiorę 2 dziewczyny i dwóch chłopaków i zobaczę ich ostatni zrobiony look i je...ocenie. Czyli zobaczę który mi się bardziej spodoba. Okej, nie przedłużam! Zaczynamy! (y)


Wybrałam dziewczyny: Harpino  i julia000111111 ;D

Look Harpino:

Nic dodać, nic ująć 10/10

Ten baardzo ładny jest ten look, też nic dodać, nic ująć. 10/10

U dziewczyn jest po równo wię jest remiz.

Teraz chłopaków:

NinjaBartek i tomek12380!

Na początek look tomka (nie chce mi sie pisać całej nazwy ;-;)

Fajny look na Halloween lecz brakuje ''tego czegoś'' 9/10

Look NinjaBartka:

Czy wy to widzicie?! To jest dzieło sztuki!! No nie no! Jak ty na to wpadłeś?! Jesteś królem looków!
Wiem, żart nie śmieszny. c; 5/10

Wygrywa Tomek!

Mam nadzieję, że wam się seria spodoba :)
~Ulunka~

1 komentarz:

  1. Czy wy to widzicie?! Ten blog to jest dzieło sztuki!! No nie no! Jak ty na to wpadłaś?! Jesteś królową blogów!
    Wiem, żart nieśmieszny. c; 2/10

    OdpowiedzUsuń

Hejty będą usuwane. Komentuj mądrze.
~Załoga