sobota, 19 grudnia 2015

Zimowy Nabór Do Redakcji!

Merry Christmas!
Z góry przepraszam, jeśli ten post będzie krótki, ale jest on informacyjny. Z racji, iż połowa redaktorów nic nie piszę, mają czas do wtorku (22 grudzień) na napisanie posta. W przeciwnym razie zostaną usunięci z załogi. A tym samym ogłaszam nabór do redakcji. Wystarczy napisać komentarz, w którym napiszecie coś o sobie, a ja spróbuję was przyjąć. Najważniejsze informacje które dobrze żebyście podali to: wiek, e-mail i ile postów byś pisał/a. Życzę powodzenia.

2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. SiemQa!

    ☺☺☺JA☺☺☺

    Chcę zgłosić się na stanowisko redaktorki, i dlatego piszę to zgłoszenie. Nazywam się Oliwka, jednak wolę gdy mówią do mnie Olie lub Oliwia. Obecnie mam 11 lat, zdecydowanie młoda jak na blogerkę. Szybko się irytuje, źle znoszę krytykę innych lubię pomagać i rozmawiać z Nie mam problemów z interpunkcją, a z ortografią to już w ogóle. Jestem wysoką blondynką o bujnie kręconych włosach, najczęściej związane. Posiadam dość duży zasób słownictwa. Pochodzę z województwa łódzkiego, dokładniej z pod Łodzi.

    ☺☺☺BLOGOWANIE☺☺☺

    Bloguję od kwietnia, dokładnie trzynastego. Pisałam na blogach takich jak: blog Shimeruko, cynia3 TZM. Na dzień dzisiejszy prowadzę swojego bloga (o wszystkimi) otymoczymmyslimy.blogspot.com.

    Posty pisałabym minimalnie 2 razy na tydzień, a normalnie to będą 3-4.

    Lubię prowadzić podstawowe serię takie jak HoN czy Logo Dla Ciebie, równie chętnie prowadzę te bardziej wyszukane jak My and You looks. Seria polegającą na wybieraniu looks (od osób z kom) i odtwarzanie mojego looka w jej szafie. Pisanie notki zajmuję mi koło godzinny ewentualnie dwóch.

    ☺☺☺MSP☺☺☺

    W RKG ( ruszofa kucygoffa gielka) gram od pięciu lat. Pierwsze konto założyłam (ze starszą koleżanką) w październiku 2011-2012 nie pamiętam dokładnej daty. Stare czasy naszej gry pamiętam tylko przez naprawdę grubą mgłę. Wiem dość dużo. Byłam tylko na dwóch tygodniach unikatów w czasie jednego- przerwa drugiego-szpital. Na MSP znajduje się z nickiem Maja997733 (nie lubię jej) mam 18level i brak statusu Vip (koniec trzy dni temu).

    ☺☺☺UMIEJĘTNOŚCI☺☺☺

    Jeśli zaś chodzi o umiejętności blogowe to bez problemu przycinam screeny. Obsługuje podstawowe programy graficzne piZap, SumPaint, PicMonkay i Paint. Robię ładne loga (ta skromność...) używając wyżej wymienionych programów.

    Miało wyjść dłuższe co by tu dopisać?

    ☺☺☺PASJE☺☺☺

    Taką główną to chyba jest harcerstwo, uczymy się tam żyć od początku do końca, pomagać, tolerować i przeżywamy wiele naprawdę ciekawych przygód. Druga to literatura. Czytam co tylko wpadnie mi w ręce! Moją ulubioną to ,,Gwiazd naszych wina,, i ,,Hobbit,, kofciam je.

    W tym miejscu kończę swoje krótkie zgłoszenie i oczekuje wyników. Pozdrawiam:

    Flerie

    Stefana

    Ciebie

    Zochę

    Lanche

    Orlando

    Willama

    Legolasa

    i siebie.

    ~Olie

    ~Oliwia

    ~Maja997733

    OdpowiedzUsuń

Hejty będą usuwane. Komentuj mądrze.
~Załoga