sobota, 19 grudnia 2015

Haczyki #1

W dzisiejszych haczykach będzie dialog, w którym rozmawia dziewczyna MSP i chłopak MSP przedstawia to miłość na MSP.

Dz: Cześć Misiaczku, co tam robisz?
Ch: A nic kotek :*
Dz: Kupisz mi coś z listy?
Ch: Już prosisz mnie 3 raz, nie mam pieniędzy :*
Dz: No dobra :c

Chwilę później...

Dz: Czemu mnie żuciłeś? :'(
Ch: Bo mnie wkurzasz, ciągle piszesz że chcesz prezenty.
Dz: No ale...
Ch: Zamknij się, już i tak mam nową...
Dz: Tak jak zwykle... :(


Pisze Dziewczyna do nowej dziewczyny chłopaka...

Dziewczyna: Ej wiesz co twój chłopak mi mówił?
Nowa Dziewczyna chłopaka: Co?!
Dz: Powiedział mi że mnie kocha i chce mieć ze mną dzieci.
N Dz Ch: Boże! Jaki drań. Zerwe z nim.. Pff

Pisze chłopak do swojej Nowej ale już starej dziewczyny.
 Ch: Czemu mnie żuciłaś?
Dz: I jeszcze sie pytasz! pff

Pisze 1 EX dziewczyna do chłopaka.

Dz: I wiesz jak ja się czuje
Ch: ...

Morał tego jest prosty, nie porzucaj dziewczyny orazu po dniu... bo to nie jest miłość.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hejty będą usuwane. Komentuj mądrze.
~Załoga