niedziela, 20 grudnia 2015

Loga dla was ;33

Merry Christmas!
Już po moim zimowym przywitaniu powinniście wiedzieć kto pisze. W dzisiejszym poście postanowię zrobić logo dla paru osób. Tak więc może zacznijmy.

Logo dla misqa2004

Moim zdaniem wyszło całkiem nieźle. Ten cytat 'Jeśli się cofasz, to tylko aby wziąć rozbieg' daje dużą motywację. Aby było bardziej zimowo dodałam pół przezroczyste śnieżynki. Jeśli chodzi o MS,  to jedna jest przezroczysta, a ta przed nią jest zwykła. Moje ulubione czcionki ;33 

Logo dla Lanche

Tu tak samo zrobiłam przezroczystą MS stojącą za normalną. Dodałam cytat 'Rozpocznij tam, gdzie jesteś. Wykorzystaj to co masz, Zrób to, co możesz'. Moim zdaniem wyszło mi całkiem nieźle. 

Logo dla Milenka TO JA!

Logo zrobiłam wiosenne, iż taki strój miałaś na sobie. Nie mam opisu xDDD



I tak post dobiega końca.
Przepraszam za wyśrodkowany tekst, to wina bloggera.











5 komentarzy:

  1. Jakie cudne logo dostałam! <3 Dzięki. ^^

    'L. (z anonima, nie chce mi się logować XD)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogę prosić o logo? C:
    Nick: Wintelle
    Jakąś niespodziankę poproszę.
    Cudnr loga. :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Hejty będą usuwane. Komentuj mądrze.
~Załoga