piątek, 11 grudnia 2015

1| Christmas Time- nowa seria

Merry Christmas!
Dziś po paru dni wkuwania przychodzę do was z postem. Zawarte w nim informacje będą dotyczyły świąt, sami zobaczycie. Będą 3 części posta, co jakiś czas je będę publikować. Odbiegając od tematu,  chciałabym wam przypomnieć, iż na MSP codziennie są do otwarcia okienka kalendarza adwentowego. Tak więc bez zbędnego gadania, zacznijmy od Looka.

Look


Cena: 1375 sc 5 dm
Status: Vip
Rzeczy: 4
Opis: Użyłam tu 4 rzeczy, w których jedna jest VIP, a druga za diamenty. Resztę może kupić każdy. Look prezentuje się ładnie, szczególnie dobrze ta słodka piękna sukienka. Duża kokarda dodaje 'blasku'  bo się błyszczy!!!, w sensie uroku. 
Ocena: 9,5/10 
Rzeczy których użyłam: 




Artbook


Opis: Na pierwszy rzut oka widzimy moją MS i napis 'Merry Christmas!' oraz laseczkę. 
Ocena: 6/10

Ciekawostka
Czy wiesz że... Kolędę 'Cicha Noc' przetłumaczono na ponad 300 języków?


 Logo
Użyję mojego aktualnego, iż jest bardzo zimowe.


Opis: Moim zdaniem wyszło mi całkiem dobrze. Wzorowałam się na poradniku Zosi. 
Ocena: Mocne 9/10 

Podsumowując, zdobyłam 24,5/30 punktów. Całkiem nie źle jak na mnie. 

Post krótki, myślałam, że wyjdzie dłuższy. Ale coż, tak bywa.  Żegnam się z wami w świątecznym stylu.
~Merry Christmas!~





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hejty będą usuwane. Komentuj mądrze.
~Załoga