niedziela, 20 grudnia 2015

Nowy... Ktoś?

Cześć!
Na początku chciałam podziękować za zaproszenie na tego bloga. - Dziękuję! ♥
Więc może kilka rzeczy które są to niezbędne (imię itp. itd.).

1. Jak mam na imię?
- Moje imię jest rosyjskie (jestem Polką), brzmi ono Natasza, po Polsku --> Natalia.
2. Jak nazywają mnie przyjaciele?
- Nazywają mnie w skrócie, a mianowicie Nata.
3. Ile mam lat?
- Urodziłam się 23 grudnia w 2004r. więc za 4 dni będę miała 11 lat.
4. Do jakiej klasy chodzę?
- Chodzę do klasuy 5 b, którą wręcz KOCHAM.
5. Z jakiego województwa jestem?
- Jestem z wojwództwa kujawsko-pomorskiego.
6. Ile ma mieszkańców moje miasto/wieś?
- Powiedziałabym wieś, ale wiem, że to miasto. U mnie jest lekko ponad 30 tysięcy.
7. W jaki mieście mieszkam?
- W Tucholi, godzinę od Bydgoszczy.
8. Czy jestem w związku?
- Tak, jestem. Dokładnie od wycieczki do Malborka.. Była ona 21 maja 2015r.

To byłyby informacje dotyczące mnie, a teraz post o naszej gierce. Link do niej: MSP.


To moje główne konto:

Mam tu Star Vip na rok. Ta osoba którą mam w serduszku to mój chłopak z realu...
Na tym koncie jestem już od 6 sierpnia 2014r. na MSP ogólnie gram od jakiegoś tam lutego 2014r.


To wszystko w tym poście. Mam nadzieję, że miło się go czytało. :)
Ja lecę bo jest już 00:03. Papa! ♥

Moje 2 stare loga na koniec:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hejty będą usuwane. Komentuj mądrze.
~Załoga