sobota, 19 grudnia 2015

Haczyki #2

Dzisiejszy dialog przedstawia, kłótnie dziewczyn na MSP. (Nicki wymyślone)

Ania2002: Hej kochana ;***
Helenka1: Cześć <3333
Ania2002: Co tam porabiasz?
Helenka1: A nic, a ty?
A: Też nic, słuchaj... Słyszałaś o tym słodziaku z klubu VIP? On jest taki przystojny. Zaprosiłam go i właśnie mnie przyjął!!!
H: Masz powody do radości :) A jaki ma nick?
A: CoolGuy712
H: Co?!? Ale on bedzie mój! On już do mnie podrywa! Nigdy do ciebie nie napisze! Jesteś taka brzydka
A: Przestań! Sama jesteś brzydka, nawet gorzej! Czarownica jedna.
H: Pff, powiedziała księżniczka wielka

Do konwersacji dołącza CoolGuy712

CG712: Po co mnie dodałyście tu?
A: Taki seksiak nie może być sam?
H: AAHAHHA Jaki podryw. CoolGuy, pójdziemy na rankę?
A: NIE TO JA Z NIM PÓJDĘ!
H: Spadaj....
A: won!
H: I tak będzie mój, on nie lubi takich brzydalek!
A: HAHA Chyba mówisz o sobie?
H: CHYBA NIE!
CG712: Dziewczyny! Ja już mam kobietę!
A: ....
H: To czemu nie masz jej w sercu?
CG712: Bo nie lubię tak...
Morał tej powieści jest taki, że kłócąc się z kimś o kogoś może zniszczyć wiele, a okazuję się że ten ,,kogoś''ma już kogoś :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hejty będą usuwane. Komentuj mądrze.
~Załoga