niedziela, 6 grudnia 2015

Wielki powrót + TAG: 10 pytań o tobie + świąteczny look

Dzień Dobry!
Z tej strony nie kto inny jak Magda, szakira lopez czy jak tam chcecie. Jak po tytule posta widzicie, że jest powrót. Idzie za tym nowy grafik no i oczywiście posty. Dziś przeczytałam ok. 120 stron książki i ją skończyłam wyczyn. W czasie mojej przerwy doznałam wielkiego 'napadu weny'. Mam wiele fajnych moim zdaniem pomysłów, które nie znalazły się jeszcze na żadnym blogu. Wszystko powoli. Tak więc wracam na długo, zaraz robię nowy wygląd i będzie jak kiedyś. Bez zbędnej gadaniny- podam wam mój grafik na najbliższy tydzień.

Nie- brak posta
Tak- jest post

Poniedziałek- Nie
Wtorek- Nie
Środa- Tak/ Nie
Czwartek- Tak
Piątek- Nie
Sobota- Tak
Niedziela- Tak /Nie

Najbliższy tydzień zapowiada 2 posty i może jeszcze 2. W poniedziałek mam angielski w domu, zrobić dekorację sali. Wtorek mam zajęty szkołą, bo od 10;45 do 16;25 i potem odrabiam pracę domową. Środa i czwartek jest luźny. Piątek odpada, lekcje do 16;25 i to jeszcze ostatnia historia, po której mam dość życia chcesz powód? napisz. Sobota i niedziela to dni wolne, więc nie muszę tłumaczyć. Odbiegając od posta, chciałabym się pochwalić, jeśli mogę. Z kółka teatralnego które jest w naszej szkole wystawiamy w styczniu przedstawienie, ktoś chce scenariusz? ^^ Mam główną role, z czego jestem zadowolona. Ale jest ona też i najdłuższa, ale wbrew pozorom znam ją już na pamięć. Post tworzę w sobotę, lecz moim tempem będzie on w niedzielę. Mówiąc szczerze nie darzę sympatią teatru, ale chcę mieć 5 na semestr z Polskiego. Hah, zaczynam o powrocie, a kończę o ocenie semestralnej Nienormalna ja. Z góry przepraszam za każdy skreślony tekst, ale nie mam jak 'uformować' zdania, więc piszę takim tekstem. Chyba zbyt długie to powitanie i powrót, czas zacząć Tag.
TAG
W tym Tag'u odpowiem na pytania, które są zadawane mi na poczcie. Na większość z nich odpowiadam, ale na każde nie jestem w stanie. Nie wiem co mnie naszło, ale post wydaje mi się już być całkiem długim. 


1. Co robisz w wolnym czasie?
Uczę się do szkoły i korzystam z komputera.


2. Twoje hobby to...
... sport, rysunek i grafika komputerowa.


3. Mogę pisać na twoim blogu? Proooszę!!!!
Aktualnie nie mamy naboru, ale tak.


4. Jak się nazywasz na MSP?
Chciałam nie odpowiedzieć szakira lopez


5. Ile masz lat?
A na ile wyglądam?


6. Masz psa?
Nie.


7. Jesteś lamorożcem? *o*
W pewnym sensie.


8. Pizza czy chipsy?
Pizza


9. Nosisz nikesy? 
A co to jest w ogóle? xD Jeśli chodzi o buty Nike to tak.


10. Myjesz zęby?
...

Niektóre pytania mnie irytują, ale okej xD.  

Świąteczny look
Z powodu, że mam bana na MSP, looki i wszystko robię z konta koleżanki, czyli ewka0546. *bez kropki*

Look przed zmianą koloru

Look po zmianie koloru

Cena: 2275 sc
Status: Nie VIP
Liczba ubrań: 5
Ocena: 8/10
Opis: Nie podam wam rzeczy jakich użyłam, kolorów itp. Bo look nie jest do zakupienia, chyba że sami takiego utworzycie. 

Niestety, już post dobiega końca. Życzę wam powodzenia.

*P.S. ładne logo? sama robiłam ^^*






3 komentarze:

Hejty będą usuwane. Komentuj mądrze.
~Załoga