wtorek, 22 grudnia 2015

Wasz wygląd #1

Snajperka300 - Wyglądasz ślicznie, tylko nie podobają mi się oczy:/ Moim zdaniem powinnaś kupić sobie inne, kup se vip'a i kup se oczy vipskie... 
Mówię o tych:
 Ogólna Ocena: 8/10




xRouzi - Ym, troszkę się rozpiszę...  Tak jak tutaj jesteś ubrana to szczerze.. nie zabardzo mi się podoba. Ale tatuaże poprawiają całość. Ta czarna łza na policzku nie upiększa ciebie. Włosy, są zwykłe.. Zarób i kup se ładny komplet albo coś wogle innego lub, wymień się z kimś komu podoba się to. Oczywiście do twarzy się nie czepiam bo jest śliczna ;* Kolor skóry też jest fajny. Nie jest źle :)
Ogólna ocena: 6/10 (Nie obraź się ;c, to tylko moja ocena c:)


 Teraz wezmę kogoś z TOP.
   Mona Liza 1111 - Do jej wyglądu się nie czepiam. Jest ładnie :)
Ogólna ocena: 10/10 :)
Skoro to jest pierwszy odc to ocenię siebie :)
  PS. Nie 9lvl tylko 19 lvl ;) (Zsciełam jedynkę)
Misqa2004 - No mam do siebie prestęsje, sama niewiem co mi tu nie pasuję ale coś jest nie tak...
Ogólna ocena: 8.5/10  

1 komentarz:

  1. Aha, dałaś jej 1O/1O, bo była w TOP..
    A tamtej bo miała zaledwie 11 level? ;-;

    OdpowiedzUsuń

Hejty będą usuwane. Komentuj mądrze.
~Załoga