poniedziałek, 21 grudnia 2015

Nowy Motyw | Oceniamy! #1 Bożonarodzeniowe

Ogólnie cały motyw z animacjami, ubraniami i rzeczami oceniam na 8,5/10
Ogólny look 4/10
Ten look średnio mi się podoba, nie dość że jest bardzo drogi to niezbyt ładny.
Nie podobają mi się usta, oczy, włosy i wogóle cała twarz. Sukienka jest w porządku ale to jedyna rzecz która mi się podoba...
Jak bym się ubrała?
Ubrałabym się w ten sposób, całość kosztuje 1200 sc i 9 dm w tym sukienka VIP.
Jaka rzecz z tego motywu najbardziej mi się podoba?
 
 
 Choinka ta jest bardzo pięknie ubrana ^.^ Ale to nie wszystko!
Ten mikołaj jest poprostu uroczy! Tak fajnie skacze! ^^
Animacja??
O ta, sama ją kupiłam! ^^ Jest taka pomysłowa. Poprostu niewiem jak to opisać :)
Jak już mówiłam, całość oceniam na 8,5/10


Z kolejnym motywem widzimy się tym razem w czwartek!

 
 

3 komentarze:

Hejty będą usuwane. Komentuj mądrze.
~Załoga