środa, 23 grudnia 2015

Któż to? + 50 faktów o mnie.

~Cześć~
No witam, witam. Tak, doszła tutaj zbędna redaktorka, ale Ok. Nie chcę zanudzać, nie lubię dużo pisać na wstępie. Ej, ale post bez rozpisywania wygląda głupio. Głupia ja, puknij się papierem do prezentów, który jest koło ciebie. Pewnie każdy z was przygotowuje się na Wigilię, która przyjdzie za 6 godzin. Kupiliście wszystko rodzinie? Oj ja trochę wydałam, a były tylko 2 osoby. Będziecie mieli 12 potraw na stole? Bo ja nie :D Rodzinka nie zjeżdża, więc dla 3 osób to poco, aż tyle? Ah zacznijmy 50 faktów. Nie, nie zciągałam od nikogo tylko fajnie, abyście posłuchali trochę o mnie.

50 FAKTÓW O MNIE
1. Nazywam się Andżelika, przez dż.
2. Chodzę do piątej klasy :/ Przypaaał....
3. Jestem blondynką.
4. Mam naturalne ombre.
5. Moje oczy są koloru błękitnego. Jak jestem na plaży są jaśniejsze.
6. Mieszkam w bloku.
7. Mam ubraną choinkę.
8. Mam psa, jorka.
9. Mój żywioł to woda, a znak zodiaku to ryba.
10. Kocham pływać.
11. Aha.
12. Byłam 10 razy za granicą. Ale kiedy było się w jednym 9 razy i drugim 1 raz to się liczy?
13. Jestem w połowie polką. 
14. Mam starszą siostre.
15. Często choruje.
16. Jestem wrażliwa. :((
17. Kocham konie oraz psy.
18. Założycielka bloga jest moją sąsiadką z naprzeciwka.
19. Jedna z redaktorek też.
20. Mieszkam tylko z mamą i siostrą.
21. Połowa mojej rodziny jest z Ukrainy.
22. Mój brat cioteczny mieszka w Anglii.
23. Byłam nad Morzem Czarnym. 
24. Kocham oglądać filmy.
25. Nie mam idola.
26. Lubię ,, Deep Is Your Love ''
27. Mam telefon Sony Xperia M4 Aqua Różowy
28. Miałam w życiu około 7 psów.
29. Moim ulubionym sklepem jestz H&M
30. Kolekcjonuje zeszyty
31. Nie lubię połowy jedzenia ;x
32. Nie wiem czy mi się uda dojść do 50 faktów.
33. Mam małą rodzine.
34. Mieszkam koło Warszawy.
35. Nie mam ulubionych youtuberów.
36. Lubię plastyke, technike itp.
37. Jestem słaba z matmy, przyrody i wf.
38. Ale lubię wf.
39. Bo jest siatkówka.
40. Z niej jestem dobra.
41. Zaraz koniec.
42. Chciałabym pojechać do Stanó Zjednoczonych. Tam była moja nauczycielka angieskiego.
43. Pisze tylko tu, a wcześniej pisałam na blogu Kellow, ale wiecie jaka z niej ******.
44. Lubię grę Tfm oraz Arenę Mody.
45. Przyjaźnie się z Roksaną.
46. Mam koleżanke, która odda życie, aby zobaczyć Arianę Grande.
47. W klasie mamy dwie dziewczyny, które są po połowie polkami. Ja - pół ukrainka i taka druga Roksi - pół cyganka.
48. Uwielbiam jabłka.
49. Kocham chipsy.
50. Najlepiej się ucze z polskiego.

KONIEC. Dziękuję za wytrzymanie, jeżeli to zrobiliście. Bardzo się namęczyłam, nie wiedziałam, że mi się uda. W tej chwili muszę kończyć. Skomentujcie post!

PS. Sory Magda, że nie twoje, ale ciebie nie było i mi nie wysłałaś. Uzyje twojego następnym razem jak zrobisz :)

/Anżi.
Logo wykonane przez Jesy<3


2 komentarze:

Hejty będą usuwane. Komentuj mądrze.
~Załoga