sobota, 12 września 2015

Przegląd Ubrań zTOP

Cześć! 
Przepraszam, że post dopiero o 21, ale miałam do odrobienia lekcje. Chciałabym was jeszcze poinformować, kiedy piszę posty. Będę je pisać wtedy, kiedy będę miała na to czas. Najczęściej będzie to w weekendy, dni wolne itp. Przejdźmy do właściwej części postu. Po tytule postu, można się domyślić, o czym on będzie. A więc pierwsza strona w top wygląda następująco.
4 pierwsze rzeczy nie wyglądają zbyt ciekawie jak na TOP. Moim zdaniem w TOP powinny być rzeczy takie, które są chociaż trochę ładne, a nie takie brzydkie jak tutaj.
Ocena Top: 6/10
Dlaczego tak oceniłam? Otóż, pierwsza czwórka jest jakby to powiedzieć... Taka... Hmm... nie modna? Reszta może być. Sama chciałam sobie kupić okularki za 350 sc. Raczej dobrze, że dałam 6/10, bo ubrania  z tej strony na więcej nie zasługują.
Przechodzimy do drugiej strony.
Tutaj jest zupełnie inaczej. Wszystkie rzeczy są znośne i całkiem ładne. Czy tylko mi te włosy na dole, przypominają włosy Banshee? Takie ufarbowane jak ona nosi. Zauważyłam, że że bluzka z napisem '#Work it' jest często używana do zestawów z spódnicami, taki mały szczegół. Są tu też tak zwane rumieńce, 3 sukienki, włosy splecione w warkocz i nosek 'kota'. 
Ocena Top: 9/10
Dlaczego tak oceniłam? Oceniłam tak, bo nos kota nie jest zbyt ładny. Reszta jest ok. 

Post dobiega końca, mamy trzy nowe redaktorki, które dobrze się sprawują. Ich nazwy możecie sobie zobaczyć tam, gdzie jest informacja o kopiowaniu.
~Kate
~szakira lopez




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hejty będą usuwane. Komentuj mądrze.
~Załoga