niedziela, 20 września 2015

Unikaty- Co to jest?

~Cześć!~
Ostatnio nie pisałam postów. Było to spowodowane początkiem roku, a już w pierwszym tygodniu odpowiadałam na ocenę. Zgadniecie co dostałam? Dostałam 5, dziwne, bo mój numer w dzienniku to 5. Czy tylko mi przyszedł fart odpowiadania? Nie chcę gadać o szkole w weekend, lecz lubię chodzić do szkoły. Przejdźmy do konkretów posta. Dziś zajmiemy się unikatami i w ogóle tym, co to jest. 
                                     

Co to jest unikat?
Unikat, to rzecz lub animacja, która została wycofana, ale nadal możemy jej używać, jeśli kupiliśmy ją przed usunięciem. Oczywiście nie wszystkie animacje są  'zostawiane' i wtedy nie możemy ich używać. Przykładowo animacja z nożem zamieniła się na animacje z patelnią lub usunięcie 'bez śladu', czyli już nie da się jej użyć, a nie ma jej zamiennika. 
Zdjęcie z grafiki Google.
Zdjęcie z grafiki Google.


Przykłady unikatowych ubrań



Post miał wyjść trochę dłuższy, lecz się nie udało. A co wy sądzicie na temat unikatów?
~szakira lopez





1 komentarz:

  1. Naprawdę nie wiedziałam o takich animacjach :O. Niektóre z nich sama bym kupiła! Z tego wynika, że kiedyś MSP było od co najmniej 12 lat, a teraz? Co tam się porobiło! W to już chyba grają nawet przedszkolaczki -.- Jestem za tym, żeby przywrócili te animki! Dajcie unikatowe animacje mody!!

    OdpowiedzUsuń

Hejty będą usuwane. Komentuj mądrze.
~Załoga